GYIK
Ebben a menüpontban a vásárlóink által feltett kérdéseket rendszerezzük. Reméljük, hogy ezzel az Ön segítségére is lehetünk.
- Milyen méretű Ultra Pro mágneses tokot válasszak?
- Működik a webshop mobil készüléken (mobiltelefon, tablet)?
- Milyen plusz költségek merülhetnek fel vásárláskor?
- Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavam?
- Lehet-e személyesen vásárolni?
- Mikor tudom átvenni a személyes átvétellel rendelt termékeket?
- Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?
- Hol tudom megadni a kuponkódot?
- Külföldre is szállítanak?
1. Milyen méretű Ultra Pro mágneses tokot válasszak?
1PT=0.0254 millimeter
35PT UV One-Touch mágneses tok
- A legtöbb standard és aláírt kártya belefér a tokba.
- 35PT=0.889mm vastagságú kártyáknak.
- 1 alapkártya vastagságú.
55PT UV One-Touch mágneses tok
- Ez a tok a vastagabb alapkártyáknak illetve a relic kártyáknak készült.
- 36PT - 55PT=1.397mm kártyavastagságig.
- kb. 2 alapkártya vastagságú
75PT UV One-Touch mágneses tok
- A legvastagabb alapkártyák, insertek és relic kártyák számára ajánlott.
- 56PT - 75PT=1,905mm.
- kb. 3 alapkártya vastagságú.
100PT UV One-Touch mágneses tok
- 76PT - 100PT=2,54mm.
- kb. 4 alapkártya vastagságú.
130PT UV One-Touch mágneses tok
- 101PT - 130PT=3,302mm.
- kb. 6 alapkártya vastagságú.
180PT UV One-Touch mágneses tok
- 131PT - 180PT=4,572mm.
- kb. 8 alapkártya vastagságú.
360PT UV One-Touch mágneses tok
- 181PT – 360PT=9,144mm
- kb. 12 alapkártya vastagságú
2. Működik a webshop mobil készüléken (mobiltelefon, tablet)?
- Igen, az oldal reszponzív tulajdonsága miatt minden típusú (android, iOS, Windows) készüléken működik.
3. Milyen plussz költségek merülhetnek fel vásárláskor?
- Az oldalon található árak bruttó árak, és a szállítási díjon kívül semmilyen plussz költség nem merülhet fel a vásárlás során. Nincsenek rejtett költségek, 100%-os árgaranciát vállalunk az oldalon feltüntetett árakért.
4. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavam?
- Kattintson az „elfelejtett jelszó”-ra a belépés menüpontban. Majd a rendszer generál egy új jelszót és elküldi az Ön által megadott e-mail címre. A felhasználónév a regisztrációkor megadott e-mail cím lesz.
5. Lehet-e személyesen vásárolni?
- Személyesen csak a webáruházban vásárolt termékek átvételére van lehetőség, üzletet nem üzemeltetünk. A termékek átvételere az irodánkban a 4029 Debrecen, Kígyó utca 19. szám alatt van lehetőség. Időpont egyeztetés szükséges!
6. Mikor tudom átvenni a személyes átvétellel rendelt termékeket?
- Ha a rendelt termék raktáron van, akár még aznap átvehető a rendelés.
- Ha nincs raktáron a termék, akkor értesítjük a pontos beérkezés időpontjáról.
- Az átvételi pont nyitvatartási ideje:
- H-P: 12:30h-14:00h
- Ha hétvégén, vagy nyitvatartási időn kívül szeretné átvenni a termékeket, akkor mindenképpen telefonáljon, vagy írjon üzenetet, és megpróbáljuk megoldani.
7. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?
- A "Kosár oldalon" található a kuponkód beváltása mező, melybe bemásolva, vagy beírva a kódot, majd a "beváltás"-ra kattintva a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt.
8. Hol tudom megadni a kuponkódot?
- Lépjen be a fiókjába. Ha még nincs fiókja, hozzon létre egyet.
- Tegye a kosárba a kívánt termékeket.
- A vásárlás befejezése előtt kattintson a kosárra, majd a termékek alatt a baloldalon a kuponkódnál megadhatja.
Vagy a pénztárnál a jobb oldai sávban kattintson a "Kupont szeretne beváltani gombra?".
9. Külföldre is szállítanak?
Igen!